1. Livrare
- Produsele disponibile în stoc și listate pe site vor fi livrate fizic la adresa specificată, prin personal propriu / servicii de curierat rapid, numai pe teritoriul României.
- Curierul prin intermediul căruia se va efectua livrarea produselor comandate (DPD , SameDay, FanCurier) este ales de către vânzător, unilateral. Vânzătorul poate în orice moment să modifice curierul care va efectua livrarea produselor comandate de cumpărător.
- Costul transportului este afișat la adăugarea produsului în coșul de cumpărături după ce sa confirmat adresa de livrare. La procesarea comenzii un operator va confirma taxa de livrare sau poate modifica curierul la cererea operatorului, ulterior comunicând și noul tarif.
- Produsele disponibile În stoc furnizor sau Disponibil la precomandă , vor avea termenul de livrare comunicat de personalul OFFROAD-MANIA la procesarea comenzii
- Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a produselor.
- Produsele vor fi livrate la adresa indicată de către cumpărător.
- Termenul de livrare pentru produsele “În stoc” comandate prin intermediul site-ului este, în principiu, de 24 – 48 de ore din momentul confirmării comenzii de către vânzător.
- Produsele comandate vor fi livrate în intervalul orar 7:00 – 11:00, în funcție de traseul curierului. Vânzătorul nu poate garanta o oră fixă de livrare.
- Administratorul poate întârzia sau anula livrarea produselor în cazul în care nu poate onora comanda din motive independente de voința sa, generate fie de o terță persoană, fie de o împrejurare de forță majoră.
- Pot exista întârzieri față de termenul de livrare stabilit în momentul confirmării comenzii; în acest caz, vânzătorul nu își asumă nicio răspundere în numele curierului.
- În situația în care vânzătorul, după ce a confirmat comanda, nu livrează produsele în intervalul orar 7:00 – 11:00 , iar cumpărătorul a optat pentru anularea comenzii, vânzătorul va rambursa fără întârzieri nejustificate toate sumele plătite în temeiul contractului de către cumpărător și în decurs de cel mult 15 zile de la data la care cumpărătorul a comunicat vânzătorului decizia sa de terminare a contractului.
- Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat cumpărătorului în momentul în care acesta sau o parte terță desemnată de acesta, altă decât transportatorul, intră în posesia fizică a produselor.
- Dreptul de proprietate asupra produselor se transferă cumpărătorului la livrare, condiționat de plata prețului.
- Dacă produsul nu poate fi livrat din cauze imputabile cumpărătorului, vânzătorul își rezervă dreptul de a încasa suma aferentă produsului comandat.
2.Garanție
CERTIFICAT DE GARANȚIE ȘI CALITATE
- S.C WTD LOGISTIC S.R.L. certifică prin prezență că produsele ce fac obiectul acestei facturi sunt importate și distribuite de S.C WTD LOGISTIC S.R.L., ele fiind noi și originale. Produsele sunt fabricate conform normelor europene de calitate și certificate de către producatori cu EN DIN ISO 9001/2001. Aplicarea garanției se va face în conformitate cu Legea 449/2003 pentru produsele vândute direct din magazin. Accesoriile comercializate de S.C WTD LOGISTIC S.R.L. nu pune în pericol viața, sănătatea, securitatea muncii, nu produce un impact negativ asupra mediului și este fabricat în conformitate cu urmatoarele standarde ISO9001/2000, CEN EN 14764:2005 si EN 71.
***ATENȚIE : TOATE ACCESORIILE ȘI ANVELOPELE DE OFF-ROAD , NU SUNT DEDICATE UTILIZARII PE DRUMURILE PUBLICE. PRIN URMARE FOLOSIREA LOR PE DRUMURILE PUBLICE SE FACE PE PROPRIA RĂSPUNDERE A CUMPĂRĂTORULUI.
- Se acordă garanție după cum urmează:
24 luni : Anvelope originale: JOURNEY, LAKESEA, BF GOODRICH, COOPER, CST BY MAXXIS, ETC
12 luni : Anvelope resapate Polonia : EQUIPE SMX , VIPER EQUIPE , BREAKER COLLINS, COLWAY , ETC
24 luni : Jante otel de off-road
24 luni : Accesorii dedicate de off-road, electrice, etc
Conform producătorului : Suspensii, etc
Produsele livrate în ambalajul original care necesită asamblare, vor fi montate într-un service de specialitate, obligatoriu cu stampilarea Declaratiei de Conformitate atașată produsului, pentru certificarea unui montaj corect. Lipsa acesteia duce la pierderea garanției.
- Termenul de garanție curge de la data vânzării produsului. Garanția se referă la repararea sau înlocuirea gratuită a subansamblelor sau pieselor de schimb constatate defecte de către personalul tehnic autorizat de importator, dacă produsul defect se încadrează în condițiile prezentului certificat..
- Dacă în perioada de garanție, produsul cumpărat de către dvs. se dovedește a fi defect, din motive de proiectare, execuție sau materiale defecte, el va fi reparat/înlocuit gratuit cu condiția respectării anumitor condiții:
- Produsul să fie folosit numai în scopul pentru care a fost conceput
- Documentele necesare la prezentarea în unitatea de service sunt: certificatul de garanție și documentul de plată
- Nu fac obiectul garanției consumabilele sau alte componente cu uzură recunoscută de fabricant
- Garanția își pierde valabilitatea în urmatoarele cazuri:
- Defectarea produselor ca urmare a nerespectării instrucțiunilor de utilizare
- Utilizarea produsului în alte scopuri decât cel pentru care a fost conceput
- Deteriorarea mecanică provocată prin lovirea produsului
- Incendiere, trăznete, modificări necorespunzătoare, intervenții neautorizate
- Deteriorări de genul zgârieturi, fisuri, rupturi ale elementelor demontabile sau nedemontabile care nu au fost aduse la cunoștiința vânzătorului în 24 h de la livrare
- Folosirea de piese de schimb neaprovizionate prin firma noastră sau intervenția unei persoane neautorizate
- Schimbarea stării originale a produsului: păstrarea în condiții improprii, căderi, acțiunea substantelor chimice, corozive etc., precum și a expunerii la intemperii ce pot deteriora produsul
- Utilizarea produsului în alt regim decât cel de uz personal (închiriere, curierat etc.).
- Dacă, în cazul livrării produsului în cutie, asamblarea nu s-a efectuat într-un service specializat, cu aplicarea stampilei acestuia pe certificatul de garanție.
- Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi facută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător și consumator. Perioada de timp stabilită nu va depăși 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoștința vânzătorului lipsa de conformitate a produsului. Consumatorul trebuie să informeze vânzătorul despre lipsa de conformitate în termen de 2 luni de la data la care a constatat-o.
PROCEDURĂ DE RETUR
- Produsele achiziționate de la noi, pot fi returnate O.U.G. 34/2014. Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris vânzătorul că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, în termen de 14 zile de la primire. Se recomandă utlizarea aceluiași serviciu de transport utilizat pentru recepționarea produselor.
Deasemenea returul produselor poate fi solicitat în urmatoarele cazuri:
- Produsul livrat nu corespunde specificațiilor din site. Puteți solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii (în cazul în care produsul nu mai este disponibil).
Produs în colet deteriorat.
- Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorari vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzați recepția lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat și se poate întocmi un proces verbal împreună cu reprezentantul firmei de curierat în care sa fie menționată starea coletului din momentul livrării. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor vă este transferat integral în momentul în care intrați în posesia fizică a produsului. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare. În cazul în care se utilizează un transportator însărcinat de către consumator, riscul este transferat în momentul livrării produselor către transportator.
Produse livrate greșit.
- În cazul în care s-a livrat alt produs decât cel comandat.
Costurile de retur pentru situațiile prezentate mai sus (nu și în cazul renunțării la cumpărare) cad în sarcina vânzătorului.
Solicitările de retur se notifică prin trimiterea unui mail către noi sau telefonic.
Mențiune.
- În toate cazurile de mai sus, cu excepția celui referitor la defectele în perioada de garanție, produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original și insotite de toate accesoriile și documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare ce face imposibilă revânzarea lor duce la refuzarea returului.
- Orice modificare a stării produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibilă vânzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusă unor taxe administrative de readucere a produselor la starea în care au fost livrate: taxele sunt cuprinse între 0% și 50% din valoarea inițială a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat către client la recepționarea produselor deteriorate/modificate.
S.C WTD LOGISTIC S.R.L. va înapoia contravaloarea comenzii în cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat.