Set bucse excentrice brat transversal inferior pentru Nissan Navara D40, NP300, Pathfinder R51
Kit-ul contine: 4 bucse poliuretan, 4 bucse metalice interioare, 4 carcase metalice exterioare. Necesar pentru un autovehicul: 1 kit. Bucse poliuretan cu excentric, pentru corectie unghi de cadere (camber), 0,6 grade.
Garanție
CERTIFICAT DE GARANȚIE ȘI CALITATE
S.C WTD LOGISTIC S.R.L. certifică prin prezență că produsele ce fac obiectul acestei facturi sunt importate și distribuite de S.C WTD LOGISTIC S.R.L., ele fiind noi și originale. Produsele sunt fabricate conform normelor europene de calitate și certificate de către producători cu EN DIN ISO 9001/2001. Aplicarea garanției se va face în conformitate cu Legea 449/2003 pentru produsele vândute direct din magazin. Accesoriile comercializate de S.C WTD LOGISTIC S.R.L. nu pun în pericol viața, sănătatea, securitatea muncii și nu produc un impact negativ asupra mediului. Sunt fabricate în conformitate cu următoarele standarde: ISO9001/2000, CEN EN 14764:2005 și EN 71.
*** ATENȚIE: TOATE ACCESORIILE ȘI ANVELOPELE DE OFF-ROAD NU SUNT DEDICATE UTILIZĂRII PE DRUMURILE PUBLICE. FOLOSIREA LOR PE DRUMURILE PUBLICE SE FACE PE PROPRIA RĂSPUNDERE A CUMPĂRĂTORULUI.
Se acordă garanție după cum urmează:
- 24 luni: Anvelope originale: JOURNEY, LAKESEA, BF GOODRICH, COOPER, CST BY MAXXIS, etc.
- 12 luni: Anvelope resapate Polonia: EQUIPE SMX, VIPER EQUIPE, BREAKER COLLINS, COLWAY, etc.
- 24 luni: Jante de oțel off-road
- 24 luni: Accesorii off-road, electrice, etc.
- Conform producătorului: Suspensii, etc.
Produsele livrate în ambalajul original care necesită asamblare trebuie montate într-un service de specialitate. Este obligatoriu să se aplice ștampila pe Declarația de Conformitate atașată produsului pentru certificarea unui montaj corect. Lipsa acestei ștampile duce la pierderea garanției.
Termenul de garanție începe de la data vânzării produsului. Garanția se referă la repararea sau înlocuirea gratuită a subansamblelor sau pieselor de schimb constatate defecte de către personalul tehnic autorizat de importator, dacă produsul defect se încadrează în condițiile prezentului certificat.
Condițiile garanției:
- Produsul să fie folosit numai în scopul pentru care a fost conceput
- Documentele necesare la prezentarea în service: certificatul de garanție și documentul de plată
- Nu fac obiectul garanției consumabilele sau alte componente cu uzură recunoscută de fabricant
Garanția își pierde valabilitatea în următoarele cazuri:
- Defectarea produsului ca urmare a nerespectării instrucțiunilor de utilizare
- Utilizarea produsului în alte scopuri decât cel pentru care a fost conceput
- Deteriorări mecanice provocate prin lovirea produsului
- Incendiere, trăznete, modificări necorespunzătoare, intervenții neautorizate
- Deteriorări (zgârieturi, fisuri, rupturi) care nu au fost raportate în termen de 24 de ore de la livrare
- Folosirea pieselor de schimb neaprovizionate de către firma noastră sau intervenția unor persoane neautorizate
- Schimbarea stării originale a produsului: păstrarea în condiții improprii, expunerea la substanțe chimice sau intemperii
- Utilizarea produsului în alt regim decât cel de uz personal (închiriere, curierat etc.)
- Nerespectarea cerinței de a efectua asamblarea într-un service specializat cu aplicarea ștampilei pe certificatul de garanție
Orice reparație sau înlocuire a produsului va fi realizată într-un termen rezonabil, convenit de comun acord între vânzător și consumator, dar care nu va depăși 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a raportat lipsa de conformitate.
Procedura de retur
Produsele achiziționate pot fi returnate conform O.U.G. 34/2014. Cumpărătorul poate notifica în scris vânzătorul că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului în termen de 14 zile de la primire. Se recomandă utilizarea aceluiași serviciu de transport folosit la recepționarea produselor.
Returul produselor poate fi solicitat în următoarele cazuri:
- Produsul livrat nu corespunde specificațiilor din site
- Produsul este deteriorat la livrare
- S-a livrat alt produs decât cel comandat
Costurile de retur pentru aceste situații vor fi suportate de vânzător, iar solicitările de retur se pot face prin email sau telefonic.